Milremo Custom Cycling Clothing is een merk dat is ontwikkeld voor en door wielrenners. MILREMO biedt een programma met volledig op maat gemaakte fietskleding.
Hiermee kunnen ze tegemoet komen aan de eisen van verschillende veeleisende gebruikers.
COERS heeft een campagne ontwikkeld waarin MILREMO je uitdaagt om als team of individueel deel te nemen aan de challenge en daardoor kans maakt op mooie prijzen.
RESULTAAT
MILREMO Cycling Clothing van partner SHIMANO creëerden we een unieke STRAVA campagne om (Naams)bekendheid en (online) betrokkenheid te genereren.
De diverse YouTube video’s met in de hoofdrol MILREMO collega’s als follow-up op de challenge & prijzen sloten hierbij sterk aan op de zeer specifieke doelgroep.
De online community van MILREMO is in de campagne-maand extreem sterk gegroeid.
Dit is grotendeels het gevolg van de keuze voor een sterk niche platform (STRAVA) dat naadloos aansluit bij de (sportieve) beleving van de doelgroep: actieve wielersporters. De doelgerichte benadering van deze ‘challenge’, wist van begin tot eind een hoge conversie te genereren met minimale ruis binnen de campagne resultaten.
Uiteindelijk wisten ruim 1500 nieuwe STRAVA Athleten op deze manier de weg richting de MILREMO STRAVA CLUB te vinden en waarderen, waardoor er naast 10.000 nieuwe websitebezoekers en duizenden nieuwsbrief abonnee’s, inmiddels ook vele leads en aanvragen middels de diverse contactformulieren zijn binnengekomen.
RESULTAAT
Voor MILREMO Cycling Clothing van partner SHIMANO, creëerden we een unieke merk activatie campagne op basis v/h STRAVA platform.
De MILREMO STRAVA community en betrokkenheid is in de campagne-maand extreem sterk gegroeid.
De resultaten v/d campagne in het kort:
– De aanmelding van ruim 1500 nieuwe STRAVA clubleden;
– Duizenden nieuwsbriefaanmeldingen voor E-mailmarketing
– Ruim 10.000 nieuwe unieke bezoekers voor de geheel vernieuwde website op MILREMO.COM!